Flexibele back office applicatie
De K3 Back Office is het meest flexibele back office applicatie voor het beheren van uw bedrijf. Winkel- en voorraadbeheer, dagelijkse rapportages enz. kunnen vanuit deze tool overal en ten alle tijden gedaan worden
De K3 Back Office is gegarandeerd om:
De K3 Back Office was het eerste cloud app van K3, en die is 24/7 beschikbaar. Krijgt toegang tot uw data en beheer uw bedrijf vanuit overal en ten alle tijden
Integratie met de K3 Back Office word gedaan door een API, wat het mogelijk maakt om samewerkingen met andere systemen aan te gaan. Bijvoorbeeld webwinkels, loyaliteitsprogramma’s, ERP-systemen en vele andere. Het is helemaal aan u om te bepalen wat u nodig heeft
K3 Back Office ondersteunt verschillende talen en culturen. Hierdoor kunnen detailhandelaars overal het systeem gebruiken in hun eigen taal. K3Back Office is een globale applicatie die aangepast is aan lokale behoeften.
Al u de K3 Back Office integreerd met al uw andere verkoopkanalen, dan heeft u bijgewerkte voorraaddata in real-time. Zoek even op of er voorraad in een andere winkel ligt en verplaats heel makkelijk voorraad van een winkel naar een andere
Bekijk de standard rapporten of creëer uw eigen, inclusief uw voorkeurs KPI’s zoals verkoopdata, omzet, bruto marge, doorlooptijd enz. Deze rapporten kunnen automatisch gegenereerd worden. Stel het zo in dat deze elke ochtend gegenereerd worden zodat u elke dag kunt beginnen met de juiste inzichten. Voor meer gedetailleerde rapportages, kunt u ook kijken naar de K3 Report applicatie
Het is heel makkelijk om artikelgroepen te beheren – aanpassing te maken, groepen te verwijderen, en nieuwe lijsten aan te maken. Net zo makkelijk is het beheren van al u informatie over u leveranciers
K3 Back Office is in de loop van verscheidene jaren aangepast aan retailmodebedrijven. We erkennen uw behoeften voor gemakkelijk beheer van verschillende assortimenten en dit verscheidene keren per jaar
Het maakt niet uit of u onvangst van goederen handmatige gedaan word of met EDI. De K3 Back Office past zich aan aan uw behoeften
Functie voor het gemakkelijk inventariseren – de getelde voorraad en de resultaten kunnen gemakkelijk geüpload en gedownload worden