K3 Back Office

Flexibele back office applicatie

K3 Back Office

Professioneel voorraad beheer

De K3 Back Office is het meest flexibele back office applicatie voor het beheren van uw bedrijf. Winkel- en voorraadbeheer, dagelijkse rapportages enz. kunnen vanuit deze tool overal en ten alle tijden gedaan worden

De K3 Back Office is gegarandeerd om:

Altijd beschikbaar te zijn

De K3 Back Office was het eerste cloud app van K3, en die is 24/7 beschikbaar. Krijgt toegang tot uw data en beheer uw bedrijf vanuit overal en ten alle tijden

Klaar voor enige integratie

Integratie met de K3 Back Office word gedaan door een API, wat het mogelijk maakt om samewerkingen met andere systemen aan te gaan. Bijvoorbeeld webwinkels, loyaliteitsprogramma’s, ERP-systemen en vele andere. Het is helemaal aan u om te bepalen wat u nodig heeft

Internationaal en ook lokaal

K3 Back Office ondersteunt verschillende talen en culturen. Hierdoor kunnen detailhandelaars overal het systeem gebruiken in hun eigen taal. K3Back Office is een globale applicatie die aangepast is aan lokale behoeften.

Meervoordelen

Voorraadbeheer op zijn best

Al u de K3 Back Office integreerd met al uw andere verkoopkanalen, dan heeft u bijgewerkte voorraaddata in real-time. Zoek even op of er voorraad in een andere winkel ligt en verplaats heel makkelijk voorraad van een winkel naar een andere

Een overzicht van al uw bedrijfsinformatie – u bent volledig in beheer

Bekijk de standard rapporten of creëer uw eigen, inclusief uw voorkeurs KPI’s zoals verkoopdata, omzet, bruto marge, doorlooptijd enz. Deze rapporten kunnen automatisch gegenereerd worden. Stel het zo in dat deze elke ochtend gegenereerd worden zodat u elke dag kunt beginnen met de juiste inzichten. Voor meer gedetailleerde rapportages, kunt u ook kijken naar de K3 Report applicatie

Artikelgroepen en leverancierinformatie

Het is heel makkelijk om artikelgroepen te beheren – aanpassing te maken, groepen te verwijderen, en nieuwe lijsten aan te maken. Net zo makkelijk is het beheren van al u informatie over u leveranciers

Aangepast voor retailmodebedrijven

K3 Back Office is in de loop van verscheidene jaren aangepast aan retailmodebedrijven. We erkennen uw behoeften voor gemakkelijk beheer van verschillende assortimenten en dit verscheidene keren per jaar

Onvangst van goederen

Het maakt niet uit of u onvangst van goederen handmatige gedaan word of met EDI. De K3 Back Office past zich aan aan uw behoeften

Inventariseren

Functie voor het gemakkelijk inventariseren – de getelde voorraad en de resultaten kunnen gemakkelijk geüpload en gedownload worden

Hebt u vragen over onze Back Office-oplossing?

Bel ons op +45 7022 3010 of stuur ons uw contactgegevens

Chat with us x