Hoe we werken

Interne productontwikkeling

Hoe we werken

Interne productontwikkeling

Bij K3 ontwikkelen interne hooggeschoolde ontwikkelaars onze producten

Ons ontwikkelingsmodel is gebaseerd op een flexibele aanpak en omvat prototypeontwikkelingen en snelle lanceringscycli. Het ontwikkelingsmodel hangt af van het product waarop er gefocust wordt. Bij erg complexe producten wordt er een meer analytische aanpak aangewend, maar worden de principes achter snelle lanceringscycli ook nageleefd.

Missie en visie van K3

Onze missie bestaat erin onze klanten te voorzien van de technologische middelen die ze nodig hebben om de leveringsketen te ondersteunen en te automatiseren, van ontvangst van goederen tot de verkoop op verkoopplatforms van de retailmodebedrijven.

Deze missie gaat hand in hand met onze visie om de koploper te zijn in de technologische race in de Point of Sale -sector door retailmodebedrijven te voorzien van nieuwe technologie in een betaalbaar pakket dat weinig onderhoud nodig heeft.

Op basis van deze algemene regels, bieden wij de meest uitgebreide standaard-POS-oplossing voor de modesector op de markt brengen, die niet alleen de belangrijkste bedrijfsactiviteiten en de groei van onze klanten zal ondersteunen, maar ook flexibiliteit biedt, die nodig is om snel te kunnen reageren op veranderingen en veranderende eisen van de industrie.

Read moreCollapse

De cloud gebruiken

K3 heeft tijdens het voorbije decennium constant vooruitgang geboekt in het leveren van cloudservices en zal deze reis in de komende jaren ook verderzetten. De producten hebben enorme veranderingen ondergaan en we hebben een unieke positie en architectuur die degelijke en schaalbare cloudoplossingen voor de moderetailbedrijven van de toekomst mogelijk maken.

In de komende jaren zullen we nieuwe functies en producten vanuit onze cloudoplossingen blijven implementeren. Het doel van de reis is om onze klanten sterker te maken met een zelfgestuurde oplossing en hen in staat te stellen de applicaties in nieuwe winkels overal ter wereld te configureren en te implementeren. De moderne gebruiker vraagt alom toegankelijke applicaties met meer functies en wij zullen die gebruikerservaring innoveren en leveren. En we zullen een uitgebreide API leveren die nodig is voor een nauwe samenwerking met functieproviders.

Onze klanten ontmoeten
De detailhandelaars van vandaag de dag verwachten steeds meer van hun digitale oplossingen, waardoor er een grotere behoefte is aan een IT-pakket voor de retailsector die functionaliteit, bruikbaarheid en schaalbaarheid levert. We hebben 4 hoofdgebieden geïdentificeerd waarvan we verwachten dat ze de topprioriteit zullen worden voor detailhandelaars nu en in de komende jaren:

Read moreCollapse

#1 omnichannel winkelen

Detailhandelaars proberen steeds meer om hun bedrijven te ontwikkelen met de klantenervaring in het achterhoofd. Hiervoor zijn er nieuwe IT-systemen en globale integraties en connectiviteit nodig, die een probleemloze winkelervaring over kanalen en locaties kunnen creëren.

Bij DdD zijn we deze reis gestart met Click & Collect en we zullen deze reis verderzetten samen met onze klanten om uiteindelijk uit te komen bij winkelen via verschillende verkoopkanalen. Offline en online.

#2 mobiele toestellen

Er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden op de markt waardoor detailhandelaars meer flexibiliteit krijgen in hun winkels. Dankzij mobiele toestellen kunnen detailhandelaars overal in hun winkels voordeel halen uit online applicaties voor inschrijvingen bij Loyalty of het openen van verschillende verkooppunten tijdens piekuren in de winkel.

K3 heeft al de meest flexibele oplossing gelanceerd met een POS-applicatie die volledig webgebaseerd is. We zullen de reis verderzetten in de komende jaren en nieuwe applicaties op hetzelfde platform creëren.

#3 loyaliteitsprogramma’s met de focus op waardecreatie voor de eindklant

Loyaliteitsprogramma’s worden steeds belangrijker en de meeste detailhandelaars hebben al systemen geïntroduceerd voor het behoud van hun klanten. We verwachten dat deze systemen in de komende jaren niet alleen beloningen zullen geven aan trouwe klanten, maar dat ze steeds meer en meer gebruikt zullen worden om de gebruikerservaring op alle platforms te verbeteren.

Bij DdD geloven we in de waarde van klantengegevens en we zullen de informatie in onze Loyalty-applicatie blijven aanvullen en optimaliseren, waardoor detailhandelaars meer mogelijkheden hebben om waarde te creëren voor hun klanten.

#4 Één app

Naarmate de mate van functionaliteit toeneemt, verlangen detailhandelaars zelfs nog meer intuïtieve en flexibele IT-systemen. Detailhandelaars wensen één login en één app die gebruikt wordt om hun hoofdactiviteiten te beheren, van de ontvangst van goederen tot de verkoop aan de eindklant.

Bij DdD is er hierop geconcentreerd sinds de lancering van de nieuwe DdD-POS. Het nieuwe platform ondersteunt detailhandelaars tijdens de waardeketen via een flexibele, intuïtieve, van het platform onafhankelijke applicatie, waardoor er dezelfde gebruikerservaring gecreëerd wordt, ongeacht welk platform de winkel verkiest.

Read moreCollapse

Neem contact met ons op

... als u meer informatie nodig hebt. We staan klaar om u te helpen. Bel ons op +45 7022 3010 of stuur ons uw contactgegevens

Chat with us x