Minimize errors and save time
We hebben de DdD Admin-applicatie ontwikkeld in de cloud om u een flexibele, intuïtieve applicatie te kunnen bieden waarmee u uw DdD-POS-systemen in verschillende winkels kunt beheren van om het even waar en wanneer. Minimaliseer fouten, spaar tijd uit en wees verzekerd dat u hetzelfde communiceert aan al uw verschillende winkels.
Creëer kop- en voetteksten voor uw ontvangstbewijzen en beslis welke informatie over het item er op de ontvangstbewijzen wordt weergegeven
Creëer verschillende teksten voor cadeaubonnen, creditvouchers en ruilbonnen
U kunt de verkoopmedewerkers centraal beheren; namen, gebruikersrechten, welke taal ze willen op de gebruikersinterface.
U kunt om de werkprocessen flexibeler te maken de kleuren op belangrijke knoppen wijzigen om specifieke functies te markeren
Beheert u meer dan een POS? Het is gemakkelijk om een ervan te markeren als de standaard-POS en de functies naar de andere te kopiëren.
Controleer de temperatuur van elke POS-pc, de resterende capaciteit op de harde schijf, of er een geüpdatet antivirusprogramma geïnstalleerd is en hoelang de pc ingeschakeld is
Beheer verschillende functies zoals bijvoorbeeld de munteenheid, internetkoppelingen en zoekparameters
Bepaal welke winkels er items mogen uitwisselen met elkaar
Upload foto’s naar de POS
Het centraal beheer van uw kassa’s verkleint het risico op fouten en zorgt ervoor dat er hetzelfde gecommuniceerd wordt op ontvangstbewijzen, cadeaubonnen, enz. Bovendien hebt u volledige controle over de rechten van de verkoopmedewerkers. En tot slot worden er minder middelen gebruikt, aangezien een persoon alle kassa’s in de verschillende winkels kan updaten door de functies van de pc van de gekozen standaard-POS te kopiëren.