Of u nu de eigenaar bent van slechts één winkel of die van een middelgrote of grote keten, het beste POS-systeem dat u kunt kiezen, is een schaalbaar systeem. Tenminste als de kosten, trainingen en de installatietijd van belang zijn op de lange termijn.
Zorg ervoor dat uw beslissing bij het kiezen van uw POS-systeem het mogelijk maakt om mee te groeien met uw bedrijf.
Dit betekent dat u met hetzelfde account de mogelijkheid hebt om uw aantal Points of Sale te verhogen, terwijl het systeem centraal beheerd wordt. U kunt er ook voor kiezen om het inventarisbeheer te laten verlopen in de vorm van één inventaris of meerdere.
De schaalbaarheid kan zowel lokaal als globaal zijn. Het systeem kan aangepast worden in om het even welke taal en aan om het even welke cultuur. Het is mogelijk om een taal te kiezen voor het volledige systeem en om op de POS individuele taalinstellingen te hebben voor de verschillende verkoopmedewerkers in de winkel.
Met de ingebouwde open API kunt u uw POS-systeem schalen voor webwinkels, loyaliteitsprogramma’s, ERP-systemen en om het even welk IT-systeem dat u gekozen hebt om te gebruiken in uw bedrijf.
Voor een omnichannel -strategie is het belangrijk dat u de klanten op dezelfde manier van dienst kunt zijn, ongeacht het verkoopkanaal. De klanten verwachten hetzelfde niveau van service en informatie, of ze nu uw webwinkel, fysieke winkel of bijvoorbeeld uw verkoopkanaal op sociale media bezoeken. De integratie tussen systemen is van uiterst belang om dit te kunnen bieden.
Alle gegevens in het DdD-systeem worden gehost in de cloud. Hierdoor krijgt u veel voordelen bij het schalen van uw retailsysteem. U maakt niet alleen minder kosten, aangezien u geen lokale server hoeft te installeren/onderhouden. De software-updates worden automatisch geïmplementeerd en u hebt altijd en overal toegang tot uw gegevens.